ایول فائزه...






















خاطرات بروبکس باحال galaxy


اول اینکه فائزه جون من هیچ وقت ازپیش شمانمیرم.....

بعدشم فهمیدم اونیکه حالشوگرفتی کی بوده همون قضیه ای که واسم تعریف کردی دیگه؟

دمت گرم عزیزم حقشه

ولی کلی امروز به من خوش گذشت جاتون خالی

مریم دخترهمسایمون منودعوت کردخونشون رفتم اونجادوتاازدوستای دیگم گلی وملیکاهم بودن

اخ انقدحال داد

خلاصه دیگه اولش کلی باهم دیگه حرفیدیم بعدرقصیدیم بعدشم دعواکردیم(به شوخی ها)

ملیکانامردیکی محکم زدروی دستم هنوزقرمزه

اقاهیچی دیگه یه همه لگدنثارهم کردیم

خیلی خوش گذشت من ازپارسال که صفاونواوشری ونازی اومدن خونمون دیگه بادوستم توخونه تنها نبودم

جای شماهم خالی بود دیگه

انقدامروزتحرک کردم کمرم دردمیکنه شدیدالان بایدیکم استراحت کنم

حالااگه چیزی جامونده بودمیام بهتون شب میگم

راستی وبه frozengirlبه وسیله سعیدجونم حذف شد

منم روحرفش حرف نمیزنم

صلاحم رومیخوادواختیارداره

خیلی هم دوسش دارم وبه نظرش احترام میزارم

freinds 4 ever



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ NaRgEs/frozen girl
سه شنبه 6 تير 1391برچسب:, .::. 21:34







="center">